Întâmplarea despre care vreau sa va vorbesc s-a petrecut azi. Am primit un mesaj de la o firmă de curierat( ca de multe ori de altfel) că în cursul zilei de astazi se expediaza coletul cu nr…. cu PIN și tot ce trebuie în valoare de 159 de lei și că pentru mai multe detalii să intru pe site ul firmei de curierat.
Ceea ce m-a pus pe gânduri a fost faptul că eu nu-mi aminteam să fi comandat ceva online în ultimul timp. ,, Poate a dat comanda vreuna dintre fete sau soțul!” zic în gând si mi-am reluat activitatea, uitând efectiv de mesaj .
Pe la orele amiezii sună curierul că sosește cu minunatul colet și îmi cere explicații despre adresa la care mă poate găsi. Am stabilit unde și că va mai dura vreo jumătate de oră până ajunge la mine. Inca nu mă lamurisem ce este cu acest colet, a cui era comanda. Eu, una, nu comandasem nimic. Am luat la intrebari restul familiei însă nici ei nu stiau despre ce este vorba.
La o verificare a coletului pe site ul firmei de curierat, fiica mea mai mare a descoperit că expeditorul este o firmă care se ocupă cu asemenea înșelătorii.Preia datele de contact de pe alte site uri apoi plasează o comanda in numele tau cu plata ramburs.
Fiind avertizata de Adriana că e o inselatorie , cand a sosit curierul am fost curioasa sa vad cum arata coletul minune: era cam de mărimea unei coli A4 , usor ( la pipăit se simtea ceva in interior ca un material textil)cu ambalaj albastru pe care scria ceva in chineza și venea de la Arad. Pe orice aviz de transport trebuie sa fie precizat continutul. Acest colet avea o adresa de mail: eucs01@outlook.com . Era clar că e o înșelătorie. Am refuzat primirea coletului, deși curierul spunea că el deja a tăiat chitanța. I-am spus că imi pare rau, dar trebuia mai întâi să primească banii apoi sa taie chitanța.
Deci , dragilor, dacă primiti vreun colet de la firma HK SOWEWAY INTL LOGISTICS CO LTD să vă asigurati că este comandat de dvs si ca are continutul trecut pe aviz. Altfel, e țeapă!
Mădălina Necula
https://paulnegoita.ro/2023/03/17/sa-invatam-unii-de-la-altii%e2%80%bc%ef%b8%8f/
La fel am pățit și eu. TEAPĂ, nu am comandat dar din grabă nu am verificat și am primit ceva ce nu aveam cum să-l comand, dar de retur nici vorbă. Acum voi fi mai atentă la ce comand și ce primesc. Dar există o soluție ca acest lucru să nu se mai întâmple ? La ce trebuie să fim atenți la ce comandăm ?
Același lucru. Marfă necomandată 159 lei de la H K SOWEWAY INTL LOGISTICS CO LTD. Refuzat direct la telefon curierului. ȚEAPĂ
Azi am primit pe e-mail si eu , ca GLS imi livreaza un colet si trebuie sa platesc 210 lei. Din fericire nu am de primit nimic pentru ca de mult, foarte demult nu am mai comandata pe net nimic . Am patit-o de doua ori in 2023 si 2024 si m-am invatat minte.