Procentul covârșitor pe care dl. primar Constantin Toma l-a obținut în alegeri s-a tranformat într-o motivație suficientă pentru punerea în practică a tuturor hotărârilor pe care acesta le ia de unul singur, beneficiind de o majoritate confortabilă în Consiliul Local. Alături de resistematizarea Unirii Sud (actualmente Calea Eroilor), campaniile de asfaltare din cartiere și a străzilor ‘de pământ’, a pasajului pietonal Unirii, a parcărilor Pieței Centrale, sau a campaniei de refacere a trotuarelor cu dale și-au făcut locul și idei inutile: plantarea în sensurile giratorii a unui avion sau a unei locomotive, organizarea finalei Eurovision România, multitudinea de concerte din Târgul Drăgaica, metamorfozarea parcului catedralei Sf. Sava în Parcul Sfinții Martiri Brâncoveni și demararea lucrărilor la amenajarea unui nou parc Iazul Morilor în cea mai congestionata zonă din oraș, cu prețul desființării parcărilor. Urmează câțiva ani în care Unirii, Transilvaniei și Industriilor vor suferi lucrări de modernizare, iarăși cu prețul interzicerii parcărilor. Nimic concret despre o șosea de centură cu două benzi pe sens, măcar a refacerii celei existente, aflată de ani buni într-o stare deplorabilă. Fără infrastructură Buzăul nu poate deveni magnet, indiferent câte părculețe sau târguri și spectacole s-ar organiza aici. Până la a compara Buzăul cu Oradea, Ploiești sau Galați la nivelul de impozitare, poate că ar trebui începută comparația cu veniturile cetățenilor, cu oportunitățile și calitatea vieții pe care orașul este în stare să le ofere.
Claudiu Condurache